Verzenden en retourneren
Verzenden
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wat leuk dat je een bestelling wil plaatsen! Na jouw bestelling bij Geluk in bloei wordt deze binnen 5 werkdagen verzonden. Zodra jouw bestelling onderweg is ontvang je een track en trace via de mail.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen boven de €100,- komen de verzendkosten te vervallen. Is jouw bestelling minder dan €100,-? Dan rekenen wij €7,50 aan verzendkosten.
Via welke partij wordt mijn bestelling verzonden?
Alle bestellingen bij Geluk in bloei worden verzonden via PostNL. Voor grote pakketten (boven 150 cm) wordt gebruik gemaakt van DPD.
Help?! Mijn bestelling is nog niet aangekomen!
Het kan zijn dat door drukte bij de post jouw bestelling er langer over doet dan normaal. Wij hebben helaas geen invloed op de drukte bij PostNL.
Langere levertijd bij kortingsacties of rondom de feestdagen?
Tijdens een kortingsactie en/of feestdagen kan het voorkomen dat de verzendtijd langer is dan normaal. Indien dit het geval is proberen wij dit altijd te vermelden op de website, echter kan dit door drukte wel eens anders lopen. Zodra je track en trace code hebt ontvangen is jouw bestelling onderweg!
Retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Natuurlijk zouden we het erg jammer vinden als je bestelling niet zo is als gehoopt, maar je hebt altijd het recht om je bestelling tot 14 dagen na de dag van ontvangst zonde opgve van reden te annuleren.
Na annulering heeft u nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag teruggestort. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €7,50 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en (indien redelijkerwijze mogelijk) in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@gelukinbloei.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Wat jammer dat je bestelling niet is zoals gehoopt! Je kan jouw retour aanvragen via het contactformulier op de website. Vermeld hierin je ordernummer en reden van retour. Je ontvangt een label (kosten van dit label zijn voor eigen rekening van de koper en worden ingehouden op het terug te betalen bedrag) en met dit label kun je jouw bestelling retourneren bij het dichstbijzijnde PostNL punt.
Zodra wij jouw retour hebben ontvangen en deze aan de genoemde retoureisen voldoet ontvang je binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag min de kosten voor het retourlabel en eerder gemaakte verzendkosten terug op je rekening.
Retouradres:
Geluk in bloei
E. Doetshof 29
1444 HJ
Houd er rekening mee dat het retourneren van jouw bestelling geheel op eigen risicio is! Zorg er voor dat je bestelling zorgvuldig is ingepakt en onbeschadigd aankomt. Geluk in bloei is niet aansprakelijk voor beschadigde, kapotte of vermiste retouren.
Waar moet mijn retour aan voldoen?
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.