Verzenden en retourneren

 

Verzenden

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wat leuk dat je een bestelling wil plaatsen! Na jouw bestelling bij Geluk in bloei wordt deze binnen 5 werkdagen verzonden. Zodra jouw bestelling onderweg is ontvang je een track en trace via de mail.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen boven de €100,- komen de verzendkosten te vervallen. Is jouw bestelling minder dan €100,-? Dan rekenen wij €7,50 aan verzendkosten.

Via welke partij wordt mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen bij Geluk in bloei worden verzonden via PostNL

Help! Mijn bestelling is nog niet aangekomen?!

Het kan zijn dat door drukte bij de post jouw bestelling er langer over doet dan normaal. Wij hebben helaas geen invloed op de drukte bij PostNL.

Langere levertijd bij kortingsacties of rondom de feestdagen?

Tijdens een kortingsactie en/of feestdagen kan het voorkomen dat de verzendtijd langer is dan normaal. Indien dit het geval is proberen wij dit altijd te vermelden op de website, echter kan dit door drukte wel eens anders lopen. Zodra je track en trace code hebt ontvangen is jouw bestelling onderweg!


Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Natuurlijk zouden we het erg jammer vinden als je bestelling niet zo is als gehoopt! Je mag jouw bestelling ten aller tijden (m.u.v. maatwerk en overige uitzonderingen genoemd in de algemene voorwaarden) binnen 14 dagen retourneren.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Wat jammer dat je bestelling niet is zoals gehoopt! Je kan jouw retour aanvragen via het contactformulier op de website. Vermeld hierin je ordernummer en reden van retour. Je ontvangt een label (kosten van dit label zijn voor eigen rekening van de koper en worden ingehouden op het terug te betalen bedrag) en met dit label kun je jouw bestelling retourneren bij het dichstbijzijnde PostNL punt.

Zodra wij jouw retour hebben ontvangen en deze aan de genoemde retoureisen voldoet ontvang je binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag min de kosten voor het retourlabel en eerder gemaakte verzendkosten terug op je rekening.

Houd er rekening mee dat het retourneren van jouw bestelling geheel op eigen risicio is! Zorg er voor dat je bestelling zorgvuldig is ingepakt en onbeschadigd aankomt. Geluk in bloei is niet aansprakelijk voor beschadigde, kapotte of vermiste retouren.

Waar moet mijn retour aan voldoen?

Om jouw retour te kunnen verwerken dient deze aan de volgende eisen te voldoen:

  • Jouw retour dient in de orginele verzenddoos terug te worden gezonden;
  • Jouw retour is onbeschadigd en ongebruikt;
  • Jouw retour heeft geen onaangename geur zoals rook, etenslucht e.d.

 

 

Maak je je zorgen over jouw bestelling of heb je andere vragen rondom je bestelling en/of het retourneren van je bestelling?
Neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier of whatsapp. Daar helpen we je graag verder!